Tuesday, January 18, 2011

Trekking #1


Trekking starts!

When it is sunny,
I always take a walk for trekking from Ming pond to Joufu Rd.
It is 30~40mins walking 
but this time I tried the one from Mandarin Duck Pond to Ming Pond
It took 1.5hrs

날씨가 좋으면
전 항상 밍연못부터 조우푸길까지 걸어요
한 30~40분정도 걸리죠
그치만 이번에는 원앙연못부터 밍연못까지 걸어봤어요
한시간 반 정도 걸리더라구요







There are 'Tea' signs on this trekking course
but I haven't seen any shop open

이 등산로에는 '차' 표지판이 있어요
그치만 아직까지 열려있는 가게를 못 봤네요


There was two ways
one is steep but short cut
the other one is smooth but long around

갈림길이있었어요 
한쪽은 가파르지만 지름길이고 
다른 쪽은 완만하지만 길게 돌아서 가죠  


I chose the second one, long around way
저는 두번째를 선택했어요
길고 둘러가는 길이죠

Steep short cut way
가파른 지름길 쪽 이에요











the road is well built so I wear slippers on walking
길이 잘 되있어서 전 그냥 슬리퍼 신고 걸어요







sorry about no-make up
쌩얼이라 죄송해요 ㅋㅋㅋㅋ



Another crossroads
I am going to Ming Pond!
1500m

또다른 갈림길이에요
저는 밍연못으로 갑니다
1500m


 


No comments:

Post a Comment